Baybymucize Ezgii02 haklısın canım allahım hayırlı yazılar yazsın bebeklerimize güç versin en kısa zamanda toparlar inşallah 🙏🏻 İyi düşünmeye çalışıyorum yaşama sınırına gelse içim daha rahat eder 25+1im
Dlktpl Ezgii02 1800 dem sonra taburcu oluyor genelde ama benım kızım 2550 oldu emmıyor daha tam cıkamadık
Ezgii02 Dlktpl emme refleksinin gelmesi uzun sürüyor galiba biraz bizim bebeğinde gelmedi emme refleksi hemen yoruluyormuş