Bebeğim 29+4 de 1500 gram olarak dünyaya geldi 45 gündür yoğun bakımda doktor bir sağlık sorunu olmadığını söylüyor şükür ancak ne zaman çıkacağı ile ilgili birşey diyemiyor ne zaman emme refleksi tam olursa ne zaman içtiği süt miktari 35-40 ml çıkarsa taburcu ederim diyor normal mi sizce