Msydn6 z-s2345 2 li taramayı yaptırmadım ilk hamileliğimde de bundada ama 3lü geçen hafta yaptırdım 4 lü testide bu hafta yaptırdım hatta yarın sonuç almaya gidicem kontrolümde var hayırlısı inşallah yaptırın bence