Esmaq38y o biraz senin elinde canim
Ben evlendikten 1 ay sonra esimin böbreklerin iflas ettiğini ogrendik ağır ameliyatlar geçirdi aylarca hastanede yatti hamf olsun hepsini atlattık cocuk düşünmeye başladığımızda esim cok korkuyordu ya cocugum olmassa diye baya stres yaptik 3 ay denedik hic olmadi tabi hep hüzün stres en son 4. Ay dedik herlde olmuyor aklımıza bile gelmedi artk pes ettik gibi biseydi yani olacağı varsa olur zaten boyle kendimizi strese sokmaya gerek yok dedik
- Ay sonunda öğrendik 5 bucuk haftalık hamileyim simdi oglum 2 yasinda ve gene gebelik istiyordum bundada gene oyle olur 3 4 ay sonra olur herlde diye düşündük ama tam tersi oldu korunmayı bıraktığımız ay gebe kalmışım erken bi supriz oldu bizim icin rabbime şükürler olsun ayni duyguları tekrar yaşattı su mübarek persembe aksamininn yuzu suyu hürmetine rabbim.gonlune gore versin hayirlisiyla kucağını boş birakmasin en kısa zamanda hayirli haberler duymani nasip eylesin ama unutma stres her zaman kötüdür kasma kendini baska biseylw meşgul ol el işi yap tv izle vs. Kafandan cikar sanki dusunmuyormus gibi 🤲😇