Turkuazblog inşallah 🤲 ama içinizi ferah tutun bizde çok endişe ettik her muayeneye gittiğimde korka korka gittim ama çok şükür hep aynıydı doktorum da rahatlatınca şu an içim bi nebze rahat haftaya doğumum olacak Allah’ın izniyle belki de hiç bisey çıkmayacak sonucta engelli denilen gebelige son verelim denilen bir çok bebek sağlıkla doğuyor sizde bol bol dua edin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız