Ayseguldemir Yumurtlama 3 kasımda oldu bugün 10. Gün ve erken gebelik testi ile yaptım. Bebek olsaydı çıkmaz mıydı erken gebelik testi ile ?
Ayseege6156 Ayseguldemir canım en doğru sonucu adetin geçikince alırsın herkeste bir olmuyor bazısı çıkıyor bazısı çıkmıyor geç döllenmeden kaynaklı benimse silikte olsa çıkmıştı mesela adetin geçikince normal test yap varsa kan testi de yaptır git hemen 😊
Ayseguldemir Birgul adet günüm yarın ama erken gebelik testinde günler öncesinden bile çıkıyormuş sanırım. Yok galiba bebek 😔
aylin08166 ben 1 hafta arayla yaptım negatifti pozitif oldu sonrada kimyasal gebelik olduğunu öğrendim zaten.
bigunanneolucak Ayseguldemir konuşmuştuk daha once :) Bilmiyorum bakalım cıkar sonuç 3,5 4 gibi 🙁 evde test yaptım negatifti😞😞
Ayseguldemir bigunanneolucak aa sen osunnn kusura bakma profil resmini değiştirince tanımadım 😁 ama ben senden bi gün önceydim nasıl öne geçtim 🤔
Ayseguldemir bigunanneolucak sen çatlamadan itibaren sayıyorsun dimi ben yumurtlamadan itibaren saydım. Çatlamadan itibaren mi saymak gerekiyor ?