Suude evde ikiz küçük bebeklerim var 20 aylık devletle uğraşmak istemedim hiç zaman kaybı olmasın diye. Çünkü özelde her testin tahlilin sonucunu doktorunu arayıp öğreniyorsun bekleme sıkıntin olmuyor. Özel çok masraflı evet ama tüm işlerim yarım saat icinde bitmiş oluyor. Dediğin hastane izbana yakın mı peki canim Ben aliağa da oturuyorum orası çok uygunmuş fiyatları evet ama baya uzak bize