esraizmirli ozeller isin ayarini kaciriyor galiba. Muayeneler nispeten dusuktur belki ama boyle tahlillerden cok istiyor anladigim. Ben muayenehaneye gidiyorum 500₺ muayene ucreti ama neredeyse 5 haftada bir gidiyorum. Ikili test oldu simdiye kadar ekstra sadece onu da kliniginde aldiklari kan icin 100₺ verdim lab icin. Baska ne kan ne idrar istemedi, hicbir ekstra tahlil yaptirmadi. Ilac bile vermedi. Hastanelerde sistem biraz oyle donuyor galiba.