Busraveminisi1 Mrv24orn rica ederim canım hayırlı tez doğumlar dilerim sağlıkla kucağına alırsın inşallah🥰
merve5051 Fskah-42 bende de aynı şekilde kendi gelmesse haftya yatış verdi bende bi ümit başladım içmeye
Prenses58 merve5051 benim 2 cm açıklık var içsemmi acaba bi sakıncası olur mu ki 1 hafta oldu ne şancı ne ağrı öylece bekliyorum
Ozdmrkbraa Fskah-42 ben suya okuyup çantama koyayım otu da poşete koydum çantama koydum artık açılma başlayınca hastanede okunmuş suya otu koymak kalır en azından işimiz garanti olur
Busraveminisi1 Ozdmrkbraa ot içindeyken toplamda bir bardağı geçmeden içmelisin sadece işin bittikten sonra da okunmuş oldupu için denize akarsuya ya da göle yakınında ne varsa ona dökmelisin çok içersen kanaman çok olur kararında olmalı