Mrv24orn anladım canım o şekilde hiç duymadım araştırdığım ve çevremdekiler genelde suya okuyor suyun şifa gücüne inanarak su hazır oluyor doğum başlangıcıyla meryem ana otu suya konuyor bir yudum da başlangıçta o sudan içebilirsin otu koyduktan sonra doğumun bittiğinde hemen otu çıkarmalarını iste ki rahmin hemen toplansın onu unutuyor çoğu kişi kanaması çok oluyor sonra geç kapanıyor rahmi mantık şu suya koy rahmin açılsın sudan çıkar rahmin toplansın su dualı olduğundan sadece meryem ana otunu sıya koyarsan fatma anamızın eli bu gebe kulunda olsun tez doğursun deniyor