Ayca13tr nilsmother 34+4 günlük olduk dun bobrek agrimla gittim doktoruma ilac vs verdi ama kivrandiriyo dönemiyorum bi tarafima dönmüyor asagiya dedi yan olarak.yattigi icin aci hissediyosun dedi
nilsmother Ayca13tr yaa öyle agrı da mı yapıyor yattigi yerde bu sabah sol tarafımda kaburgamın altında batma oldu bıraz benimde ora da yatıyordu belkide🤔
Mimartezeanne nilsmother bende de aynı şeyler oluyor ya dün araştırmaktan bir hal oldum 😂 23+2 deyim bende aşırı hareketli olduğu için sanırım böyleler
Ayca13tr nilsmother kafasini oraya koyuyor dedi dr surekli de orda zaten hissediyorum elimle de büyüdüğü icin bu sabah sancidan ağladım resmen
Mrymozr CupCake Ayni haftadayız benimde aynısı oluyo cogunlukla cocuk aşsa tekme atıyo😀😀doktoruma sordum dedm hep assagi tekmeliyo. Hareket etmesinden degil etmemesinden kork dedi bana
CupCake Mrymozr evet doğru , hareket etsinler iyi olsunlar da en önemlisi o 😇🥰 siz düzenli hissetmeye başladınız mı hareketlerini ?
Mrymozr CupCake Ben 17. Haftadan beri düzenli olarak her gun hissediyorum😍tam 22 haftalığız 😊Günün yarısını aşağı tekmelemekle geciriyo zaten oğlum. Ayaktayken bile hissediyorm tekmelerini. Siz duzenli hissediyomusnz😊
CupCake Mrymozr bende de öyle oluyor bazen , her zaman değil , eşime de gösterme fırsatım oldu , hatta elini koyduğunda oda hissetti 😇🥰🎊
bahar95 24 haftalık hamileyim dün doktora gittim bebek 2 hafta gibi geride dedi kilosu az 540 gr olmuş 1 hafta sonra yine gel dedi bakalım dedi inşallah kilo alır 😔
Mrymozr bahar95 Bol bol ona kilo aldırcak şeyler tüket. Ben her gun bi tane yumurta, muz peynir yemeye dikkat ediyorum. 21+1 iken 407 gramdık bizde en son
nilsmother bahar95 bebeğe kilo aldıracak şeyler yiyebilirsin muz kaşara yer fıstığı gibi belki faydası olur🤲🏻🌼
CupCake Mrymozr evet genelde hep öyle oluyor , başkasına göstermek isteyince hemen duruluyor , ama bir kere yakaladık 😁😇
bahar95 Mrymozr yiyorum ya her gün sabah 2 yumurta her şey yiyorum yedierim sadece kendime kl aldırıyo 1 ayda 4 kl almak ne demek 🤔