nilsmother Normal biliyorum ama dün gece aşırı tekme attı aşaya doğru sürekliii korkmadım desem yalan olur, tepiniyo sanki içerde😅 ani hareketler ediyo🥰 24+5 olduk bu arada sizde durumlar nasıl 🤩
ipekipek nilsmother 32 girdim bendede var sürekli tekrar eden değil mi ? Hatta bazen makata doğru hissediyorum ben :) Buradaki arkadaşlar hıçkırık demişti ama :)
MystryYYy nilsmother 25+3 uz ultrsna gore 25+6 gunluk. Bizimde oyle her yerden oynayabiliyor. Bazen cok sakin oluyor ama bazende cok hareketli keyfi nasil isterse 🙂 saglikla gelsinler 🤲
CupCake nilsmother merhaba , bende 22.haftadayım , bazen aşağıya bir vuruyor tam vajınamda hissediyorum ve bende korkuyorum 😅 bir kaç saat sonra bir bakıyorum göbeğimin üstüne gelmiş .😁 bende tecrübeli olanlardan bilgi bekleyeyim burda 😇inşallah normaldir 🙄
Kizimveoglumm nilsmother 😂😂😂😂 28+4 haftalık hala oradayız 😂😂sürekli oraya bir yerleri değiyor gibi hissi var 😂😂😂😂
CupCake ipekipek evet aynen bende bazen makata doğru bile hissediyorum tedirgin oluyorum çok aşağıda diye 😓
nilsmother ipekipek belkide hıçkırık tutuyo olabilir ama tekmeydi hissettiğim çokta hızlıydı maşallah diyim 🥰🤩😅
nilsmother CupCake ay aynen sağ böbreğime vuruyo aradada napiyon kızım orda diyorum kendi kendime gülüyorum 😅🥰
Mrymozr CupCake Ayni haftadayız benimde aynısı oluyo cogunlukla cocuk aşsa tekme atıyo😀😀doktoruma sordum dedm hep assagi tekmeliyo. Hareket etmesinden degil etmemesinden kork dedi bana
nilsmother Sinemm1590 yok batma agrı yok orda kalp atıyor sanki yada tekme sallıyo resmen dün gece çok yapınca tedirgin oldum az😅
CupCake Sinemm1590 bende herhangi bir batma ağrı olmuyor , zaten bir kaç saat sonra da yukarıya çıkıyor yine göbeğimin hizasına :)
Ayca13tr nilsmother 34+4 günlük olduk dun bobrek agrimla gittim doktoruma ilac vs verdi ama kivrandiriyo dönemiyorum bi tarafima dönmüyor asagiya dedi yan olarak.yattigi icin aci hissediyosun dedi
CupCake nilsmother aynen öyle , mucize gerçekten 😇 inşallah aşağılara çok inip inip bizi korkutmazlar 🥰🤲🏻
Burcinisp88 nilsmother benim de özellikle geceleri aşağı aşağı vuruyor. Acayip rahatsız ediyor. 24üm bende. Zaten kıpırdak diyorum aşağılara değil yukarı vur kızım 🤣🤣🤣