Kimyon
Kimyasalda beta bu kadar düzenli ilerlemiyor sanırım bir de genelde 1000 civarı oluyor yükselmiyor.
Dış gebelikte de illaki başka belirtiler ağrı kanama vs olurdu diye düşünüyorum. Doktor da kesenin yerleşeceği yeri gösterdiyse dış gebelik de değildir zaten. İlk gebeliğinde sıkıntı yaşayanlar biraz korkuyla geçiriyor bu dönemleri, ben de aynıyım. Sabredin, inşallah birkaç haftaya güzel kalp seslerini de duyarsınız.
Hemşire bir arkadaşım, kanama vs sıkıntısı olmadığı için ilk kontrolüne 8.haftasında gitmişti. Çocuk varsa da yoksa da belli olur yapacak bişey yok demişti. Belki öyle rahat düşünmek lazım