Yenigebe9 Kaç haftalıksiniz ben kese değer 5000lerdeyken görünür diye biliyorum, 6-8 hafta gitmek en güzeli ilk kontrole kanama yoksa
Kimyon Betuledem galiba gördük doktorum kese bu demedi ama burda oluşacak dedi. Dış gebelik yada kimyasaldan şüpheleniyorum dedi.
Kimyon Ercanirew Amin 🙏 rabbim isteyen herkese versin inş. 🙏 Hayırlı olsun sizinde inş. Sağ salim sağlıkla ilerler 🙏