Aslinurrr bende de çok oldu halbuki suyu fazla içerim neler neler denedim hiçbir fayda etmedi 9+5 im ama şişkinlikten alt karnım şiştikçe şişti doktorum probiyotik gold verdi sütle karıştırıp içiyorum toz zaten günde 1 tok olarak kullanıyorum hemen rahatlattı