Merhabalar, 7+6 günlük hamileyim ve yaklaşık 10 gündür kabızlık sorunum başladı. Hamile olmadan öncesinde de zaten bağırsaklarım tembeldi ama şuan da sanki hiç çalışmıyorlar gibi hissediyorum 🧐 Sizde de kabızlık sorun oldu mu? Olduysa nasıl çözdünüz yardımlaşalım 😔