Durukusunannesi Ohaezgi benim de 33 günüm kaldı işin garibi hiç korkum yok kesin çok zor geçicek ya 🤦🏻♀️
Ohaezgi Gedonas17 ya sizin yine ilk tecrübeniz var ya ben🤦🏻♀️ Hiç bişeyi bilmeyen biri olarak ilk acemliğim olarak giriş yapıcam sahalara😂🤲🏻
Faridas Ohaezgi bende öyle olmwdum cok korkuyordum falan wimdi dogumuma 6 gun kaldi tek isteyim kizima.kovuwmak o an her weye deyer bence korku falan unutulur🙏Inwallah rabbim bizlere yardim eder bebeyimize sag salim kovuwmayi nasib eder Amin amin❤🤲