B23- bende cok korktuğum için sezeryan düşünüyorum demistim doktorda zaten baya minyonsun daha uygun olur demişti korkuyorum diye de ısrar etmedi belki cunku normal alttan muayene bile zor oluyorum sonra sancıları 36+4 de başladığı için acildeki doktor dogum basladimi bakmak için alttan muayne etmek istedi açıklığa bakacakti yaptıramadim acidi zaten dogum başlayınca daha hassas oluyormuş aciyormus doktorum dedi,muayne ettiremedigimi öğrenince de iyi ki sezeryana karar vermisiz dedi doğumda sikinti olur diye sen de kendini dinle yapabilirim diyorsan o yönde ilerle ama devamli bunu düşünüp korkuyorsan benim gibi muayeneleri bile zor yaptırıyorsan ona gore karar ver derim ben dogum sirasinda bebegi doğru ittiremem ağrıdan sikinti yaşarım bebekte sikintiya düşerse diye korktuğum için hiç yanasamadim