rumeysaa1 hayırlısı olsun hepimizin için, ben kktc deyim, burada ki sağlık durumunu biliyorsunuzdur, 1999 lardan kalma, yetersiz hizmetler vs. özel hastane duvarlarında bile hala sus işareti yapan hemşireler var . türkiyeye gelemedim malesef coronadan, mecbur burada doguracam. ve tüm ailem orada, tek eşimle ben buradayız. ailemde gelemiyor çünkğ burada 7 gün zorunlu karantina var ve hergğn psr yapmak zorundalar. yani kısaca burada Allaha emanetim, bir gramda korkmuyorum, Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏽 Bir avazda kurtasın 🙏🏽