Allaha şükürler olsun bebeğimi aldım kucağıma❤️Rabbim isteyen herkese versin🙏Hikayeme başlıyorum🙈cumartesi gecesi sancılarım başladı henüz 36.haftadaydım bu arada😳20 dk da bi sancı geliyordu o gece ama sabahladım resmen hiç uyutmadı sabaha doğru baktım sancılar 5 dakikada bi oldu eyvah dedim geliyor üzerine bir de kanama.Doktorumu aradım hastaneye yönlendirdi öğlene doğru anca evden çıkıp gittik.Ebe kontrol ettiğinde üç cm açılmış bile dedi 🤭pilates topunda 1,5 saat oturup hareket etmemi sağladı ve tekrar baktığımızda 6 cm açılmıştı bu arada belimden epidural iğnesi aldım biraz ağrılarım dindi sonra tekrar alttan muayene ve 9 cm açılmıştı ,en son doktorum geldi odaya bebeğin başı çıkmış ıkın dedi toplamda üç kez ıkındım ebe karnıma bastırdı ve bebeğim dünyaya gelmişti şok olmuştum,doktorumun gelmesiyle bebeğim sekiz dakikada çıkmıştı tabi öncesinde birazcık sancılar vardı ama olsun sorunsuz mutlu bir doğumdu❤️Herkese nasip etsin rabbim ❤️