Betul_sn Kizlar merhaba 14haftalik gebeyim ama hiç ağrım falan yok hafif bulantilar dışında hiç belirtim yok sizce normal mi?
Leyla56341 Betul_sn normal canım bende hiçbir şekilde belirti olmadı mide bulantısı dahil olmadı bazen hamilemıyım diye dediğim oluyo öyle ki normal herşey çok şükür tabi herkeste aynı olmaya biliyor bu şükret yani 😂😂
SofiB Betul_sn ne güzel sevinin, her gebelik bir olmuyor aslında. Benim 2. Hamileliğim ilkinden okadar farklı ki bu kez herşey. başkasında olan sizde de olacak diye bişey yok yani.
Yetergumus6327 Betul_sn bende 14 haftalik oldum ama sadece bel agrisi cekiorm ilk aylar midem cok bulanirdi gecti belim suan cok kotu agriyor hemde hergun ayaklarima basamicak kadar ilk gebelikse belirti olmayabilir benim ilkte 5. Aya kdr hamile oldugumu bilemedim sonra hafif bel agrisi olustu
Pnark Betul_sn ah bende iki lokma yiyemiyorum bir kaç gündür ama rahattım önceden şuan aşırı miğde bulantısı oluyor ya 😟
Betul_sn oznurduman teşekkür ederim tabi çok şükür rahat bı gebelik geçiriyorum ama ister istemez tedirginlik oluyor işte rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
tulay_asya67 oznurduman ilk gebelik öyle bide ikinciyi gör 😂😂14 haftalığım ama 8 aylık gibiyim ikinciler daha zor oluyomus ne varsa toylukta var insan anlamıyo daha kolay oluyo hersey
Betul_sn Yetergumus6327 anladım tesekkur ederim bilginiz için benimde ilk başta bulantılarım vardı şimdi bı haftadır çok fazla deil ama ilk olunca tedirgin oldum
Betul_sn Pnark bu bulantılar gidip geliyor galiba benimde bı ara geçti tekrar başladı bı kaç gündür iyiyim
Pnark Betul_sn öyle anlamadım bende bulantım vardı ama bu kadar değildi bişey yiyemez oldum istifar etmektende nefret ediyorum onun için kötü oluyorum 😟
hbsbyksr Mucivevi bir durum yatın kalkın dua edin. Sürekli geçmeyen bir mide bulantısı çekiyorum yemek yiyemiyoruz su bile içemiyorum. Kolumu kaldıracak halim yok. Anne olmak ne kadar zormuş şimdiden anladım.
Mlksezr Betul_sn canım şükret bende ilk başlarda senin gibiydim çok rahattım bulantı yoktu ağrı yoktu sonra mide bulantıları bir başladı yerlerde süründüğüm günler oldu serumlar falan çok şükür 4. Ayda bitti şimdide bel sırt ağrıları başladı ama bulantıdan iyidir 🙃
Betul_sn Mlksezr yaa sırt ağrıları 4 aydan sonra mi başladı rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Betul_sn tulay_asya67 yaa oyle mi ilkini dogaraydim sağ saglim😊 böyle de çok evham oluyor birşey bilmiorum midem bulansa bulaniyor oluyorum bulanmasa niye bulanmadi😆😆
ikiponcik_annesi tulay_asya67 yaa gerçektende öyle ben ilk gebeliğimde hiç bişey anlamadım bunda sürünüyorum resmen koku hassasiyeti mide bulantısı kokulardan nefret ettiğim gibi doyasıya yemek yemeyi çookk özledim 😞😕