SaadetBayrak ay bende bugün çok hevesliydim ama benim doktorum için herkes demişti zaten 16. Hafta dolmadan söylemiyor kesinlikle diye ben yine de bir umut gittim ama yok demedi 😂 çok şükür ense kalınlığımız falan çok iyi çıktı sağlıkla gelsinlerde bekleriz bir ay daha ☺