Kimyon Aysenurceb hayırlısı olsun o zaman büyük ihtimal negatif tatlım. Sakın kafayı takma hayırlı bir zamanda olsun inş.
Mom092 Kimyon ben dun dahiliyede tiroitlerim icin kan verdim 10 bucuk gibi oglen 1 de düşmüştü sisteme
Mom092 Kimyon saglik ocaginda cok gec dusuyo ya bir ay oldu nerdeyse saglik ocagindaki yaptirdigim sonuclar hala dusmedi yani dusun😂 gidip almistik