Ametist hayır zararlı değil içmen ama tavsiyem kendisini ye çok sık içme neden diyecek olursan şeker seviyesi artıyor ve sıkınca bekletmeden içmen. Hatta içine 1 kaşık pekmez kat demir için iyi gelir. Paketli, asitli şeyleri tüketme normal zamanda bile yemememiz gerekiyor. Ben bişeyden kısmadım tek yendiğim abur cubur çikolatadır normal zamanda bile. Günde bir meyve, maden suyu, et-sebze dengesi sana kalmış şekilde tüketebilirsin. Hamur işi nedense benim canım çok istiyor ara ara yapıyorum ve son zamanlarda tatlı şeyler istiyor canım galiba enerjim yetmiyor artık 🙈 ayrıca her gün ceviz yiyorum diğer kuruyemişlerle aram yok. Ceviz, maden suyu, kaşar peyniri, muz bebeğe kilo aldırır diyorlar