Bende de var aynı sorun bazen iyi oluyo basen kçti bide ben hamile kalmadan önce kabızlık nedir bilmeyen biri olduğum için çok rahatsız etti beni kayısı yiyorum her sabah ona rağmen hala kabızım doktora sordum dupalac diye bi şurup önerdi ama hemen etki etmiyomuş oda 6 hafta içinde etki ettiği için onuda almadım