Sade soda içebilirsin, şade içemiyorsan içine limon atıp içebilirsin. Kuru meyveler, kayısı, elma, erik, üzüm bağırsakları çalıştırır. Limonlu su içebilirsin. pırasa, lahana, havuç, ıspanak iyi gelir. Bende ilk haftalar çok kabızlık yaşadım ve doktorum Magnese Calcine diye bir ilaç verdi. Tebeşir tozu gibi suya karıştırılıp içiliyor 8 saat sonra etkisini gösteriyor ama içi boşalıyor insanın resmen 🙈