Nilllll Astadavistabeybi bilmiyorum ki canım aslında normalde de ağrıyor çok garip birden ağrı girince korkuyorum erken mi olacak acaba doğum diye 🙈
Astadavistabeybi Nilllll çok ağrınız oluyorsa doktorunuza danışın bence bende ilk gebeliğim olduğu için ne olsa soruyorum
Nilllll Astadavistabeybi 2 gün önce kontrolüm vardı canım doktorum bir şey demedi şimdilik normal sanırım ağırlaştık artık iyice bir de benim tosuncuk oğluşum ağır geliyor herhalde 😅🙈
Denizkubra Astadavistabeybi iste elimde olan bsy degil otrnca yorulyrm sanki bu arada bnmde doktrm suleyman hoca 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🤰 gercktn iyi bi doktr bende en son gttggmde hocam cok hrktliyim dedim sknti yok demistide tabi dikkat etmk lazm 🤦♀️