Astadavistabeybi 32.haftada sadece akşamları artan bel ağrısı yaşıyorum bugün doktora gittik ama herşey yolunda dedi e bu bel ağrısı gebeliğin olmazsa olmazı mı yani ? Uzandığım halde geçmedi sanki belim ayrılacak
mlsmrtgl Astadavistabeybi Eğer gün içinde çok fazla ayakta duruyorsanız ya da fazla oturuyorsanız oluyor. Bebeğin ağırlığıda bele vuruyor. Kaçınılmaz bir son bu bel ağrısı 😊
Denizkubra mlsmrtgl aynen oyle mesela ben saat 7de uyanrm gece 12 ye kdr ayaktym ya dsnyrm napyrm niye otrmyrm diye yok yani snra basliyrm ayy belim cok ağrıyor 🤦♀️
Nursahcan Malesf gebeliğin ilerleyen zamanlarında olan bi durum benm cok rahat gecmıstı takı pazar gününe kadr bi bel agrısı vurdu egilip kalkarken otururken yürürken canımdan can alıyor sanki resmen topallayarak yürüypruö bazen
Nursahcan Astadavistabeybi valla bende 36 da bel agrısı başladı daha önce inan hiç agrı sızı zerre bisey yoktu suan 36+6 olduk agrı malesf devam ama hafıfletmek ıcın ılık fuş alıyprum yavaş yavaş yürümeye calışıyorum aslında spor yapsak cok ıyı olcka falak ben oturdugumda veya egıldıgıöde gerı kalkamıyorum sürekli yattıgımda hareketsiz kaldıgında yada cok ayakta durdugumda da agrı oluyor bide ben baya kilo aldım 43 ile hamile kaldım suan 60 bu kadr kiloya alıskın degılım bebegım de aşagı donmuş migde ce kasıklarıma inanılmaz baskı yapıyorü
Astadavistabeybi Nursahcan ben 3 hafta geç döllenme ile 32 deyim ama bazı belirtilerim son haftalar gibi 😔biraz yattım da ağrı hafifledi gerçekten
Nursahcan Astadavistabeybi bol bol dinlen canım sakın agır kaldırma öle uzun süre ayakta falan kalma bol bol su iç arkadasım beli de cok agrıyordu 37 haftada ıken evı temızlerken komidini kaldırmıs aksamına suyu geldı bebeiş dunyaya geldı ama agrısı gectı suan kırkı cıktı bebegın baya ıyı agrısı sızısınkalmamıstı sabret agrı gecıcek dıyor
mlsmrtgl Denizkubra Fazla ayakta durmak bel ağrısına sebep oluyor. Günlük hayatta bile hamile olmadan aşırı ayakta durmak ağrı yapıyor. Şimdi bide bebek ağırlığı var üstüne. Ara ara oturup dinlenin 😊
Astadavistabeybi Denizkubra benim doktorum çok ayakta kalma karın sertleşmesine de sebep olur mutlaka dinlen diyor dikkat edelim erken doğumu tetiklemesin sizde dinlenin mutlaka en azından doğana kadar 🙏
Astadavistabeybi Nursahcan ben o ağır kaldırma işini 27 de yaptım hastanelik oldum 😔aynı durumlardan dolayı mecburi yatışım var ☹️
Nilllll Ben de de aynısı var canım 2 haftadır 34 haftalık olduk yürüdükten sonra oluyor halbuki çok az yürüyorum neden oluyor anlamadım 🌸
Denizkubra Astadavistabeybi sertlesmye sebep oldgu dgru cnku cok aşırı yurudgm zaman krnm tas gibi olur her zaman ama snra duzelir
Nilllll Astadavistabeybi bilmiyorum ki canım aslında normalde de ağrıyor çok garip birden ağrı girince korkuyorum erken mi olacak acaba doğum diye 🙈
Nursahcan Astadavistabeybi çok gecmiş olsun aman dikkat et valla senle bebegınden başka bisey önemli degil bırak gerekırse ev pis kalsın yavas yavas yap
Alaz13 Valla benim de ağrım var 34+4 yim ne zaman ağrısa küçük sıcak su torbasına su kaynatıp ağrıyan yere kontrollü bir şekilde koyuyorum hafifletiyor
Astadavistabeybi Denizkubra karın sertleştikçe baskı yapar bebeği aşağıya indirir uzun süre sert kalırsa ve erken doğum riski artar bana bunu doktorum söylemişti Hatay ın en iyi doktorudur Süleyman Aslan lütfen dikkat edin doğumdan sonra bol bol hareket edersiniz 🙏🌸
Denizkubra Astadavistabeybi iste elimde olan bsy degil otrnca yorulyrm sanki bu arada bnmde doktrm suleyman hoca 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🤰 gercktn iyi bi doktr bende en son gttggmde hocam cok hrktliyim dedim sknti yok demistide tabi dikkat etmk lazm 🤦♀️