Merhabalar ilk 3 ayım midemde ülser oluştu..Bulantı+Ülser ağrısı rezaletti..Hamilelerin çok azında ülser oluşabiliyormuş.Ne gecem vardı ne gündüzüm kusmaktan artık göğüsüm ağrıyordu,her gün hastahanede serum ve kan tahlilleriyle geçiyordu.Ülser için ilaç tedavisi gördüm.4. Ayda bir anda her şey bitti şükür..Yavaş yavaş ilaçları bıraktım.Şu an 23. haftamdayım gece yatmadan 1 tane prilam alıyorum sabah bulantısı yaşamamak adına…Olumlu düşünün inşallah başlardaki bulantı,ağrı vs ler geçecek..Hiç olumsuz düşünmeyin,vücut hormonlara alışma süreci yaşıyor..