4 buçuk ay boyunca bulantıdan hastanalerdeydim artık yemek yiyemedigim için vücudum öyle halsiz düşüyordu ki sadece serumla ayakta durabiliyordum. Herkes geçecek diyordu ama geçmiyordu bana sanki ızdırap gibi geliyordu. Ama inanın bana geçiyormuş. Şimdi 5.ayıma girdim elhamdulillah geçti bitti yemek yemeye başladım ve mide bulantılarım hergün 10 defa olurken şimdi haftada bir oluyor olmuyor☺️ Geçecek inanın bana 😻 sabredin