kuzeylianne Homeless20 Lansinoh cam 120ml var tatlım kesinlikle onuda araştır derim. Ben avent cam aldım ama sonra bu biberonu duydum. Daha iyi diye. Bunuda alıcam. Sende bi bak istersen☺️
Homeless20 kuzeylianne onuda duydum ama philips en iyi diye karar verdim canım genede çok teşekkür ederim ☺️
prensmusta Homeless20 bu kasım indirimlerinden eşim 9 tane biberon almış 😬 hepsi Philips Avent cam,yani o bile nereden o konuya hakim olup aldıysa o kadar biberonu artık🙄,yinede yeni doğan için sanırım cam iyisi galiba🙄
prensmusta prensmusta valla eşim benden habersiz almış,gelince iade etsem diye düşünüyorum,bu seferde hevesi kırılır bidaha çocuğa bişey almazsa diye korkuyorum 😬🙄
NeslihannK Homeless20 Kesinlikle pp al kuzum cam kadar sağlıklı merak etme ben aldım çok kaliteli. Çam hem çok ağır oluyo hemde kırılma riski çok yüksek
honeybooble Homeless20 bende Philips aldım pp olanını. Cam her zaman iyidir ama korktum, kendime güvenemedim insanlık hali uykulu halde kullanırken ne olur olmaz
Sumoloji Homeless20 emzirmek çok güzel bir duygu .. tabi şartlar bazen elverişli olmuyor bu da dünyanın sonu değil :) ama ben hem mama hem anne sütü veren biri olarak biberon yüzünden baya sıkıntı yaşadım. Suçu kendimde ararken biberonda buldum :) ufak bir tecrübem oldu bu konu sizinle de paylaşmak istedim :)
Ysmncylncpc Marka olarak lansinoh önerim olur. Etrafımdakiler gayet memnun. Bende aldım. Küçük cam büyük pp. Öle daha mantıklı( bana göre tabi)
tugce0606 Homeless20 Philips avent kullanıyorum plastik olan plastik kullan tabiki düşer ya çocuğun yüzüne. Hatta o plastik değil bir şey diyorlar adına ama unuttum ve sağlıklı merak etme daha küçükler benim 2 buçuk aylık bebeğim ve mama içerken sağa sola döndürüyor kafasını bı anda o yüzden düşer cam alma o ileride