19231923 senaack annemler beşiği aldı kayınvalideme ben söyledim arabayı 😂 onlarda öyle adet yokmuş ama ben söyleyince aldılar 😂
Gayeninannesiyesim senaack Bizim anne yanimizi kendi annemler aldi, kziimin odasını ve bebek arabasini kayinvalide aldi. Almak gbi bir zorunluluklari yok ama alsalarda fena olmaz kayınvalidenin ağzını yoklayabilirsin çaktırmadan sorabilirsiniz 😊
Meriwa senaack ay o ilk torun olgusu herkesde olmuyo canm 🤦♀️ Sen imkanın el verenleri al boşver kalan sağlar bizimdir☺️
Sibelkarakaya @senaack kendi annen baban ne alır onu bilemem ama elinizden geldiğince bebeğinizin eşyalarını kendinizin alması daha iyi olur sonra eş tarafının anne babası hep söz hakkı sahibi oluyolar yok biz aldık biz ettik diye bildiğim için söylüyorum…🤷♀️