Bizde gardirobu babam marangoz olduğu icin kendi zevkime gore yaptı.besigi babaannem aldı parasini verdi kendi zevkimize gore aldık.bebek arabası da aynı şekilde kaynım aldı.o da parasını verdi kendi zevkimize gore aldık.oyun yatağını da kardeslerim aldı.baybnest setini de arkadaşım aldı hediye olarak.bana bı doğurması kaldı 😄😄😄