Durukusunannesi adm açtığımız hesap için kullandığımız maili mi yazmak zorundayız yoksa sıradan bi mail hesabı olur mu çünkü hesaptaki mailimi hatırlamıyorum 😕
NaimeYilmaz Durukusunannesi Olur tabii 🤗 ama size ulaşamazsak buradan yazmamız gerekebilir. Bilgilerin ulaşılabilir olması önemli.
_Mother_ Eliftozak yaa ne güzel 🤗 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 o mutluluğun sevincin hiç son bulmasın
Eliftozak _Mother_ Amin inşallah çok teşekkür ederim bütün bekleyen anneler sağlıcakla kucaklarına alırlar yavrularını 😊
Alaz13 Bence ankette ne zamandır evlisiniz veyahut kaçıncı gebeliğiniz gibi sorular olmasından daha çok prematüre bebek hakkında bildiklerimiz normal Doğum ve sezaryen Doğum arasında ki fark hakkında bildiklerimiz bebek dünyaya geldiğin de hamilelik süreci dışında ki gelişimi hakkında bilgilerimizi içeren anket soruları yayınlansa daha mantıklı olabilir gibi geliyor
Ftmm adm 1 1=gebeliginizi ilk kim ogrendi 2=kac yasında anne oldunuz 3=ne ıs yapıyorsunuz 4=bebeginiz ıcın alısverıse ne zamn basladınız 5=kac tane cocgugunuz var 6=covıd de eve misafir alıyor musunuz 7=aılenızle aynı memlekette mısınız
Eliftozak Ftmm ilk ben öğrendim, 25, çalışmıyorum, bugün başladım, ilk çocuğum olacak, eve misafir kabul etmiyorum, ailemden ayrı memleketteyim
ipekipek Şeker yüklemesi yaptırdınız mı ? Evet Hayır Gebelik şekeriniz var mı ? Evet Hayır İkili test yaptırdınız mı ? Evet Hayır Çalışıyor musunuz ? Evet Hayır Doğum tercihiniz ? Normal Sezeryan Covid-19 geçirdiniz mi ? Evet Hayır Bebeğinizin cinsiyeti ? Kız Erkek Gebelik çeşidi ? Çoğul Tek Daha önce düşük yaşadınız mı ? Evet Hayır Gebeliğiniz nasıl geçiyor ? Güzel Yorucu Hiç aşerdiniz mi ? Evet Hayır Yaşadığınız yer ? Yurtdışı Yurtiçi Hastane tercihiniz ? özel devlet Bebek odası yaptınız mı ? Evet Hayır Aklıma gelenler bunlar :))
ipekipek Hamilelik süresince hic spor yaptınız mı? (Yoga,pilates vs…) evet hayır Birde bu olabilir :)