acemiii adm Markalardan reklam alıp en çok hangi e ticaret sitesini tercih ediyorsunuz gibi bir soru sorabilirsiniz..
Azrabetulunannesi adm Eşiniz ne iş yapıyor ? Kaç yıllık evlisiniz? Bebek isteyerek mi oldu? Eşinizin hamilelik sürecinde size ilgili olduğunu düşünüyor musunuz?
Azrabetulunannesi adm Eşiniz ne iş yapıyor ? Kaç yıllık evlisiniz? Bebek isteyerek mi oldu? Eşinizin hamilelik sürecinde size ilgili olduğunu düşünüyor musunuz?
adm Anketin çekilişle bağlantısı şu: anketin ilk sorusu email adresi. Ayrıca kazananla iletişim kuracağımız kanal da email. Anketi doldurduğunuz zaman email adresiniz bir excel dosyasına yazılıyor sonra bu sıralamayı karıştırıyoruz. Ve her zaman yaptığımız gibi google number generator üzerinden bu email adreslerinin sıra numarası arasında bir çekiliş yapıyoruz bunu da videoya çekiyoruz. Böylece gayet şeffaf ve şaibesiz bir çekiliş oluyor. 3 senedir çekilişlerimizi hep böyle yapıyoruz.
istanbul3434 adm admin yorumlari okurken gercekten ben yoruldum Allah size kolaylik versin. ooo piti piti ile cekilis yaptiginizi falan saniyorlar🤣Saka gibi😬😬😬 insani cekilis yaptigina pisman ederler…
Durukusunannesi adm açtığımız hesap için kullandığımız maili mi yazmak zorundayız yoksa sıradan bi mail hesabı olur mu çünkü hesaptaki mailimi hatırlamıyorum 😕
istanbul3434 Ndy_ ankete katilan herkesin 1 cekilis hakki oluyor. Verilecek yanitlarin cekilis sonuclarina herhangi bir etkisi yok. Anket formatinda olmasinin tek sebebi üyelerle iletisim kurmak/etkileşim içinde olmak istemeleri. Yani anket isin sadece eglencesi.
Cagemeg istanbul3434 Evet çok mantıklı ve güzel bi karar olmuş, sabaha kadar yorum yazma gibi bi şansı yok bazı çok çocuklu annelerin mesela 👏🏻😂😂
Prl3988 adm kaç yıllık evlısınız? Eşniz ne iş yapıyor? İlk gebelıgınız mı? Hamılelıkte vaktınızı, nasıl gecıyorsunz? Hamılelıgın avantajları ve dezavntjları nelrr? Hamılelıge dair neler önerırrnz? Yanı, hamılelokşe olglı seyler olsun henım, fıkrım
ayseeerl13 adm ben eşimin telinden giriyorum oda gececi bugun ne zaman bitiyor çekiliş yarına sarkarmı
_Mother_ Eliftozak yaa ne güzel 🤗 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 o mutluluğun sevincin hiç son bulmasın
Prl3988 adm kacıncı gebelıgınız? Gebelikte en cok tukettgnz yiyecekler? Ve hapy mom un bıze faydalarını yazanılırız, mesela