Serpil55 Merhaba arkadaşlar kaç haftaligiz gebelik şekeri için nasıl diyet uyguluyorsunuz? Neler yiyorsunuz bu süreci daha güzel atlatmak için farklı tarif önerileri verelim mi birbirimize😊
Mervetekmn Serpil55 32haftam olcak suan 2insülin kullanıyorum diyette yapmama rağmen hormonlardan sanırım son zaman yukselıyo diyet şeyler yesıllik az salça tuzsuz sekersız unsuz herşey yiyorum sebze yemekleri fırın yemekleri az salçalı tuzsuz falan öyle yanı
corekotu_1 Serpil55 patates ve meyve suyu tuketmemeye calisiyorum. Takip ettigim kadariyla en cok onlar yukseltiyor sekerimi. Onun disinda mesela bulgur yiyebiliyorum daha yukselttigini gormedim ya da asiriya kacmamak sartiyla makarnada yiyorum. Benim belirli bi diyet listem yok doktorum takip ediyor sadece olcumlerimi. Eger tatli bir sey cok kacirirsam da sut veya yogurt yiyorum yarim cay kacigi tarcinla beraber. Ha birde mutlaka yuruyus yapiyorum ya da evde hareket etmeye calisiyorum
ikizannesi2985 Serpil55 bana diyetisyenim gebelik şekeri için diyet listesi vermişti. Aşağıya listeyi bırakıyorum canım. Benim hem şekerimi düşürdü, hem sadece7 kilo ile hamileliğimi bitirdim hem de bebişlerimin kiloları iyiydi. Ama harfiyen uyman gerekir, bilgin olsun🌸 https://imgyukle.com/i/TkkumM
Serpil55 Mervetekmn çok geçmiş olsun canim 🤲 Rabbim sağlıklı bir şekilde evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲tuzsuz yemek mi gerekiyor canım ya yada az tuzlu olsa bide senin açlık tokluk kaç çıkıyor
Serpil55 Benim yaptıklarım Yulaf ezmeli süt içine yiyebileceğimiz meyvelerden (elma,mandalina,nar,portakal) doğruyorum üzerine de tarçın döküyorum Tambugday unla yapılmış poğaça küçük boyutta 2 tane kahvaltı da yiyebiliriz herhalde Esmer bulgur la yapılmış kısır Tambugday unlu krep
Mervetekmn Serpil55 açlığım 95 iyi ama tokluğum çok yüksek cıkıyo160-170faln Bana hiç tuz atma sekersız hersey dedıler tuzda etkılıyo yine tansıyon vuruyo bu sefer oyuzden
Buket5564 34+4 haftalıgım gunde 4 kere insülin atıyorum cogu isteidğim canımın çektiği şeyleri yemememe rağmen şekerim yuksek cıkıyor moralım bozuluyor doya doya çikolata tatlı pastane ürünleri kurabiye simit poğaça hiç birşey yiyemıyorum ama hala yuksek😓
corekotu_1 Buket5564 yuruyus yapiyor musunuz acaba? Yuruyus gercekten cok etkiliyor sekeri bir de asiriya kacmadan tarcini deneyin derim bi yarim cay kasigi kadar gunde en fazla. Bende cok ise yaradilar. Yoksa benimde psikolojim alt ust olmustu bir kac gun onceye kadar belki sizede yardimim dokunur 🤗
Serpil55 Buket5564 insülin kullanmana ragmen düşmüyorsa doktorun insülin dozunu artırması mi gerekiyor canım kullanmadım insülin bilmiyorum ama gerçekten zor bir süreç evlatlarımızı hayırlısıyla kucağımıza alalım 🤲
Buket5564 Kesınlıkle beyaz ekmek simit poğaça yeme kepekli ekmek oda 2 dilim az yani onun dısında bolca salata meyve yogurtla beraber yada tarçınlı yogurt ve süt
Serpil55 corekotu_1 anladim canım bende evde ölçüp neyin yükseltigini takip ediyorum kepekli makarna aldım bide onu deneyeceğim yükseltiyor mu
Serpil55 corekotu_1 kesinlikle yürüyüş ve tarçını denemeli herkes bende dışarıda yada evde yarım saat yürümeye çalışıyorum süt ü tarçınlı içiyorum
Buket5564 corekotu_1 tarçını hep yogurda dökuyorum . Yürüyüş yapıyorum ve evdede cok hareketliyim 5 dk oturmam hamıleliğim cok rahat maşallah diyim oyuzden temızlıgımı yemeğimi herseyimi yapıyorum hareketliyimde yani ama işte yüksek çıkıyor
Serpil55 Mervetekmn benim tokluk 140 buluyor en fazla tuzu da tamamen atmamak değil de az atıyorum ben ama
Serpil55 Buket5564 canım bu zaten biraz da genetik önemli olan bebeğe zarar gelmeden gebeliği geçirmek
Serpil55 Buket5564 bakalım dahiliyeciye gideceğim haftaya 15 günlük açlık tokluk ölç ona göre karar verelim dedi
Buket5564 Serpil55 ben suan 34 haftamın son günlerindeym şeker yüzünden 37+günlerde sezeryan olacagım risk varmış bekleyemeyiz diyor doktorum