KkubraKkubra44 Biz yazdığınız posta göre yorum yapıyoruz, ne yaşadığınızı bilmiyoruz. Sizde açıklama yapmadan sadece soru sorduğunuz için yorumlarımız yaşadığınız olaya değil, yazdığınız posta göre oluyor. Eşiniz 2 saatlik uzaklıkta çalışıyormuş ama siz dün akşam düşmüşsünüz yanlış okumadım değil mi? Ertesi günü beklemişsiniz, bende haliyle şaşırdım. İnsanlara çok ters cevap veriyorsunuz, oysa ki çoğumuz burada umarım bir şey yoktur diye size dua ediyoruz. Hakkınızda hayırlısı olsun, hayırlı geceler.