KkubraKkubra44 Bazı postları hayretle okuyorum, nasıl bu saate kadar dayanabildiniz? Ben hamileliğimin 6. ayında tezgahtan düştüm ama elimle kendimi korumaya çalıştım. Eşim o sırada işteydi, babam ve annemde tatildeydi. Ne yapacağımı bilemedim, o telaşla ağlayarak annemi aradım. Düştüğümü söyledim, onlarda abime haber vermişler ve abim anında çıkıp geldi hastaneye götürdü. Hastanede o benden daha telaşlıydı, ne yapacağını şaşırıyordu. Kardeşimi önce alın, düştü diye doktorlarla konuşuyordu. Eşim işten çıkıp gelmek istedi, onuda zor durdurduk. İlk gittiğim hastane özeldi diye eşimin bir kaç gün sonra birde araştırma hastanesine götürdü içi rahat etmedi. Bütün testler yapıldı, bizi saatlerce bırakmadılar. Sonuçta içimizde bir can taşıyoruz. En ufak şeyde hastaneye gitmemiz gerekiyor. Lütfen bu konuda biraz daha hassasiyetli davranın, beklemeden bir acile başvurun. Umarım minik bebek sağlıklıdır, Allah onları bizlere bağışlasın inşallah.🤲🏼