Nilsin Astadavistabeybi bende öyle evimde bile kalmıyorum annemdeyim wc ve yemek dışında kalkmıyorum inşallah sonra bizde çocukla aktif olucaz görücez o günleri bu yaz bizlere güzel geçecek güneş güzel doğacak ☀️ 🤲
Astadavistabeybi Nilsin kesinlikle öyle ben herkese diyorum bir doğsun çocukla gezicem yeter yattığım 🥰
Astadavistabeybi Seher- ben inanıyorum siz burda doğuramıyorum postu açacak birkaç saat sonra doğurdum postu açacaksınız 🙏😍🐣
Seher- Astadavistabeybi yaa çok tatlısınız 🥰 çok teşekkür ediyorum inşallah hepimizin en güzel haberlerini alırız 🤗🙏🏻
Nilsin Astadavistabeybi bizi o kadar hapis ettiler eve gezmeye elleri mahkûm alışacak kuzular ☺️ Cinsiyet neydi senin canım
Nilsin Astadavistabeybi bende de agız yoluyla o etki yapmıştı sabah kalkınca koyuyorum akşamda son yatmadan suyu kesip tuvalete birkaç kez gidip sonra koyup uyumaya çalışıyorum ayağımın altında yastıklarıda koyuyorum uyuyorum biraz zor olsada ☺️
Astadavistabeybi Nilsin wc ile akraba olduk o derece diyim bu haftalar ilk zamanlardaki gibi oluyor 🙏🙈
minikcasper Seher- valla beni bi güzel yakmıştı iğne 😅 doktor dediyse vurdurun sadece yağlı olduğu için yakıyor.
Seher- minikcasper internette biraz araştırınca olumsuz yorumlar gördüm o yüzden biraz tereddüt ettim aslında bir fikir almak istedim kullananlardan 🙏🏻
minikcasper Seher- ben kanama ve lekelenmeler için olmuştum 2 kere. İşe yarar bi iğne ama dediğim gibi ya da bende bilmiyorum çok yakmıştı beni.
Nilsin Astadavistabeybi bizimde kız canım bu sene kız senesi heralde diyorum ☺️ Biz de eda nil düşünüyoruz bakalım nasip olursa 🤲
Lokumcuk Seher- kanama alanı varsa kesilmesi için ve tutunmayı kolaylastırdıgı için. Benimde kücük Bi lekem vardı doktor istersen iğneyi vurun istersen progestan fitil al Bi dahaki gelisine kadar dedi. Ben bunları 12. Haftaya kadar kullandım. Suan 15+2 yiz
Seher- Lokumcuk çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻 Sizde de aynı durum diyebilirz benimde aynı çekilde çok ufak bir lekeydi
Nilsin Astadavistabeybi benimde öyle canım valla büyüdükçe baskı yapıyor ya hemen doluyor idrar kesesi malesef
Astadavistabeybi Nilsin ikisi de çok güzel isimler bakalım biz ne koyacağız şimdilik inatçı diyoruz 🤷🏻♀️😁
Nilsin Astadavistabeybi güçlü kızlar daha anne karnında başladılar savaşa ☺️ İçine sinen illa ki oluyor ya ben kendim karar verdim sağolsun eşimde karışmadı.
dorukhan_nehirada_moms Seher- bn ilk gebeligimde 5 hafta vuruldum guzrl bi igne bende yan etki yapti ama doguma kdr mide bulantisi ve kusma yasadim ama bebegim saglikla dogdu suan 1.5 yasina bile girdi hatta abi bile olcak 4 gun snr
Seher- dorukhan_nehirada_moms Allah bağışlasın 😊 yani aslında hata yapıyorum tereddüt etmekte zararlı bir şey olsa zaten doktorlar vermez