Merhaba hanımlar 20+2 günlük hamileyim bu sürece içerisinde bugün ilk kez bir damla kırmızı leke ile karşılaştım hemen doktora göründüm tabi hiç bir sıkıntı yok dedi iki adet proluton iğne yazdı kullananlar var mı acaba ve ne için kullandınız vurulmakta kararsızım.