Hmlayse karsiyakalianne bende oldum bugün de hiç acımadı yani ilişki daha çok acıtıyor 2 Dk bile sürmedi sizin nasıl oldu ki muayene ??
karsiyakalianne Hmlayse benim uzun sürdü açıklık muayenesi gibi değildi başlarda kolaydı ben de sıkmadım kendimi ama sonra doktor derindeki kemikleri kontrol ederken ciddi anlamda acı çektim. Zaten benim çok fazla kanamam oldu sonrasında.
Momtobe54 karsiyakalianne 15 günlük taze anne olarak söylüyorum sakın dönmeyin normal doğumdan bir haftada toparladım inanın acı anlık bişey geçiyor bitiyor hiçbişey anlamıyorsunuz sonrasında o acıyı hatırlamıyorsunuz bile doğumhaneden yürüyecek çıktım eve geldiğimde yanımda kimse kalmadı her işimi kendim yaptım Allah size güç kuvvet versin inşallah sağ salim alın kucağınıza bebişinizi
karsiyakalianne Momtobe54 çok teşekkür ederim ne kadar destekleyici, moral verici yazmışsınız. Çok sağolun 💕 Allah bebeğinizi anneli, babalı, sağlık ve mutlulukla büyütmeyi nasip etsin beni ve butun anne adaylarını da sizin gibi kurtarsın inşallah 🙏
Hmlayse karsiyakalianne benim hiç etmedi direk uygun dedi kanala İnmemiş dedi nasıl anladı bende anlamadım
Momtobe54 karsiyakalianne ne demek inşallah hakkınızda hayırlısı sağlıklısı neyse o olsun ♥️ amin aminnn inşallah 🤲🏻🥰
Momtobe54 karsiyakalianne birde ben doğuma kadar damar yolu bile açtırmamış insandım tek yaptırdığım şey kan aldırmaktı 😂 canım aşırı tatlıdır ben yaptıysam herkes yapar 🥰
karsiyakalianne Hmlayse benim yarin bi daha var muayene inşallah sizinki gibi kolay geçer dünkü ciddiyim çok zordu ben de anlayamadim
esra-16 Hiç korkmayın salı sabah normal doğum yaptım çatı muayenem geçen hafta salı olmuştu odaok rahat geçmişti. Doğumda avı muhakkak oluyo sonrasında bebeğine ulaşcağını bildiğin için dayanıyosun bir şekilde ki benim acı eşiğim düşüktür diye düşünürdğm ben hep:) dikişler muhakkak oluyo ilk doğum da ona yapacak bişe yok maalesef. Ama ben normal doğurduysam herkes doğurur diyorum:)