karsiyakalianne Sevgili anneler dün nisanım gelmişti bugün çatı muayenesi oldum ilk kez. Hiç acımayanlar da varmış fakat benim muayenem çok zor geçti. Suanda da hala kanamam var, yol yakınken sezeryana mı dönsem. Muayenesi zor gecenlerin doğumu nasıldı?
Kasimannesi_ karsiyakalianne hayır canım sakin onunla bi alakası yok benim de canım çok acıdı kanama oldu ama sabret normal herturlu daha iyi ama yırtık olmamasına dikkat et
Gulsen4224 karsiyakalianne cnm hemen ona bağlama rabbim yardımcın olacaktır sen kendine güven teselli et korkma yaparsın inşallah🥰
132025 karsiyakalianne sancıdan çok çatı muayenesinde acım olmuştu ama kendimi çok kasmıştım ondan da olabilir normal doğumum daha rahattı
Mervensn1 karsiyakalianne korkacaksan bebeği riske atmaya gerek yok sezaryen isteyebilirsin iki türlüdür annesin gönlün nasıl rahat edecekse o şekilde yap doğumunu bebek senin bebeğin benim ablam çok korkmuştu doğuma yakın kalp atışları düzensizleri bebeğin hemen sezaryen istedik🌸
karsiyakalianne Gulsen4224 Inşallah canım benim Allah tüm bebiş bekleyen annelerin yardımcısı olsun. Bir avazda inşallah ❣
karsiyakalianne 132025 gerçekten mi 😍 ben bugüne kadar hep normal istedim ama sanırım ben de çok kastım kendimi ve bugün bu kadar zorlanınca cesaretimi kaybetmiştim yorumunuz bana ümit verdi 🥰
karsiyakalianne Mervensn1 Tabii sezeryana karşı bir düşüncem olmadi hiç en önemlisi bebislerin sağlıkla doğması ama sezeryan nedense gözüme daha korkunç geliyo oysaki dünyaya bir canlı geliyor normal doğumun da zorlukları var. Herkes için ve kendim için en hayırlı doğumu diliyorum 😔
Burculicee karsiyakalianne sezeryanda yapabilecek misin Doğum sonrası toparlanman biraz daha uzun sürecek normal Doğum yapma imkanın varsa bence vazgeçme derim
Annem1 karsiyakalianne çatı muayenesi bana bir işkence idi doğuma kadar sürekli baktılar açılmaya. Sonrasında da pansumanda… Ama hem doktora göre değişiyor bence, hem de kendimizi kastığımız için zorlaşıyor. Ben doktorun elini tutuyordum çok kasıyorum, 😅ama doğum daha kolaydı
karsiyakalianne Annem1 ya herkes çok kolay geçtiğini söylüyordu bugün o kadar hayal kırıklığına uğradım ki… benim ağrı eşiğim düşük sanirim…
Melisimmm karsiyakalianne nişanın gelmis normal doguma uygunsun ,çati muayenesini de gördün.Keske hemen telaslanmasaydin canim.Belli ki kasmışsın kendini o yuzden korktun haliyle.Kendini rahat bıraksaydın canin yanmycakti bile..Sen bilirsin her türlü annesin ama normal doğumu yapabilirsin diye düşünüyorum.
karsiyakalianne Melisimmm inanki normal çok istiyorum ama bugün gözüm korktu. Dediğin gibi belkide kastım ama cesaretim kırıldı ister istemez. Desteğin için çok teşekkür ederim canım 💞
Melike145334 karsiyakalianne ben normal doğum yaptım canım ıkı kere bak korkma sakin ol bol salavat getir normal doğum yapabileceksen sağlıkla ılgılı sıkıntın yoksa cidden mucıze
karsiyakalianne Melike145334 Allah’a çok şükür hiç bi sıkıntım yok ama ya ağrı eşiğim çok düşük yada cok sıktım kendimi. Inşallah normal doğum yapmak nasip olur bana da 😔
Esmabursa Benimde çatı kontrolünde canım çok yanmıştı iki doğum yaptım çok şükür kızım zor olmuştu evet ama oğlumu nasıl doğurdum ben bile anlamadım kimsenin doğum hikayesini dinleme bu kişiden kişiye değiyor kaldı ki her doğum hikayen bile farklı şimdi 3. Ye hamileyim bakalım rabbim hayırlısını nasip etsin ama normal doğum bir nimet o ana şahit olmak başka birşey 🥰
karsiyakalianne Esmabursa amin canım Allah hepimize en hayırlı en kolay doğumu nasip etsin. Gonlum normalden yana ama korktum hem de çok korktum…