Bende ilk gebeliğimde yaşadım bu durumu maalesef. Taşikardi çıktı. Kalbiniz hızlandığında sol tarafınıza yatmanız gerekiyor ancak öyle sakinleşebilirsiniz. Kardiyologlar ilacı normal hastalara bile kullanmak istemiyorlar çok gerekmedikçe . O yüzden hamileyken ilaç kullanmak imkansız. Yorulmayacak efor sarf etmeyeceksiniz. Benim lavaboya gitmek dışında kalktığım yoktu o zamanda 150ye kadar çıkıyordu kalp atışım. Tansiyonda 8e 4. Doktor yatacaksın az hareket edeceksin demişti. Bir gün holter cihazı takılmıştı tüm gün kalp atışım takip edilmişti. Çok yüksek çıkmasına rağmen hiç bişey yapamadık düşünün.