Türkiyedekiler çok abartı valiz hazırlıyor ve her şeyi götürüyorlar yanlarında. Burada emzirme minderinden gögüs ucuna kadar her şey veriyorlar. Sen son gün için kıyafet al, kendine çorap terlik al daha çok kendi ihtiyaçların olsun çocuğun herşeyini hastaneden karşılıyorlar. Yiyecek al mutlaka, doğum günü aç bırakılıyorsun ve doğumdan sonra kurt gibi aç olursun :) eğer iyi sağlık çalışanları olursa senin için yemek ayırabilirler sonra ısıtıp getirirler ama sen işini yinede riske atma doğumda olduğunu unutup ayırmazlarsa aç kalabilirsin. Ben hastanenin verdiği kıyafetleri gitmek istemiyordum ama sonradan düşündüm onlar yüksek derecede yıkanıp ütüleniyor resim için sadece yanıma özel kıyafetler alırım gerisini hastaneden kullanırım hem eve kirli çamaşır da götürmemiş olurum ☺️