Zuzucuk84 merhabalar bende fransays yeni geldim ilk dogumum sezeryen du kızım 18 aylık ve ben 7 aylık hamileyim sizce bana normal doğum mu denerler sezeryen mi dil bilmediğim için araştırma yapamıyorum bilginiz varsa benimle paylaşır işini, lütfen uyuyamıyorum kabuslar görüyorum artık o kadar çok kafama takıyorum ko durup durup ağlıyorum bazen