İlk doğumumda bende korkuyordum ama doktorum normal doğum için fiziğimin çok iyi olduğunu çok iyi doğuracağımı söyledi korkunun ecele faydası yok tabi 38+4’te sancılarım başladı sancıya dayanamadığım anda epidural anestezi istedim ve bulutların üstünde gibiydim 😂 doğumhaneye girdikten 20 dakika sonra doğurdum yalnız ben ıkınmada biraz zorlandım heyecandan sanırım orada var gücünüzle ıkınmanız gerekiyor ve bebek doğduktan sonraki anı hiçbir şeye değişmem öyle güzel ki sakın korkup da sezaryene yönelmeyin eğer bir sorun yoksa