Minos_gh2010 canım benimde minik kızım 35+4 oldu🤗 bende normal Doğum istiyorum ilk hamileliğim ve şu ana kadar hiç Doğumu düşünmedim şimdiden sonra da düşünmemeye gayret ediyorum sadece ona kavuşacağım günü hayal ederek bekliyorum çünkü kendi kendimi strese sokmak bana zarar vermekten başka bir işe yaramayacak korksak da korkmasak da o bebişler bir şekilde doğacak ve biz o andan itibaren çektiğimiz bütün sıkıntıları unutacağız emin ol🥰 o yüzden hiç o anı düşünme hazırlıklarına bak sen işin hep güzel taraflarından bak bi an önce sağlıkla kavuşuruz inşallah bebişlerimize🙏