Sineemiis karından gözükmemesi çok normal ama tekrar değere bakmalıydı değer yine artıyorsa zaten değildir dış gebelik kimyasal gebeliğin belli bir sınırı varmış ilk haftalarımda benimde alttan muayenede gözüktü ama değerim yüksekti korkulacak birşey yok dış veya kimyasal olsa değerinde düzenli artış olmaz demişti doktorum