Yahu ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım pzt en son değer 1550ydi 2.gün bugün 2500-3000 olmustur diye düşünerek gittim karindan baktı kese yok pembe kahve leke geliyor o yüzden riske atmayalım diye alttan da bakmadı 😢 dış gebelik falan olabilir mi ben çok korkuyorum çok çaresizim