Maviii13 Allah yardımcınız olsun evde bi bebek var 2.de geliyor işler iyice zorlaşacak😀 ama bence aralarında az yaş farkı olması iyi benim ilk bebeğim 2.'yi de çok geçmeden yaparım aralarında çok yaş farkı olmasın diyodum ama benim ilk 3 4 ayım çok zor geçti hamilelikte kafamı kaldıramadım şimdi öyle olursa bebeğe bakamam diye vazgeçtim o düşünceden ☺